pátek 27. září 2019

Kdy je žena nejkrásnější

     Každá žena je nejkrásnější, když se dobře cítí. Teď jde o to, jak to  udělat, abychom  se, my holky, cítily dobře..... ? Jednou z možností je se zamilovat.  Protože ten, komu  se toto přihodí, se stále spokojeně usmívá a září jak stovka žárovka. Každý zamilovaný člověk je totiž šťastný hlavně proto, že žije pouze přítomností své lásky, takže mu na žádné chmury a smutky už  vlastně nezbývá energie. Takové štěstí má ovšem poměrně krátkou dobu trvání a navíc je podmíněno osobou, která nás zrovna pobláznila. A dost těžko naplánujeme, že se do někoho v nejbližší době zakoukáme 😍 

Být spokojená nezávisle na jiných    

     Bude asi lepší, když se se svou spokojeností začneme spoléhat samy na sebe. Ten náš protějšek berme spíš jako bonus navíc 😉 Já jsem na sto procent přesvědčená, že se dobře cítíme nejčastěji tehdy, když se nám něco podaří a taky, když se  líbíme. Protože úplně každý člověk, dítě i dospělý, chce být přijímaný a obdivovaný. Navíc my ženy jsme důležité ozdoby  tohoto světa, a proto je vlastně naší povinností se líbit. I když těch úkolů a povinností máme už i tak velice mnoho. Já vím... 

Proměna pouze na jeden den      

     Protože s ženskou krásou tak trošku pracuju, mohu odpřisáhnout, že každá z nás může mít šmrnc, být hezky upravená a působit milým dojmem.  Jenom je potřeba na tom trošku zapracovat. Trošku, ale každý den! Už tolikrát jsem byla svědkem toho, jak se zákaznice dívala na sebe se zalíbením do zrcadla, protože jí ten můj make-up tak hrozně slušel a celou ji úplně rozsvítil. A snad poprvé doopravdy vyslovila: "Jé, já jsem hezká." Ovšem už se tak často nestává, že by byla ochotná se takto upravovat sama, např. každé ráno 😕A z toho je mi smutno. Ze všech těch proměn v televizi, které už pár let raději ani nesleduju, protože vím, že "wow efekt" je sice úžasný, ale nakonec valná většina jich sklouzne do svého šedivého a líného stereotypu.



Hlavně žádné zbytečné výmluvy


     Já vlastně  miluju všechny své krémy, mastičky, gely a  séra a líčím se každý den. Dokonce i v létě na koupaliště a v zimě na běžky. Baví mě to a mám tak samu sebe  radši. A říkám si, že je na mě alespoň příjemnější podívaná. 😏 To ovšem neznamená, že to tak musí mít každý! Je tolik žen, které šminky nepotřebují a ani žádnou exra péči. Třeba typické sporťačky nebo přírodní krásky. Pokud to tak cítí zevnitř  a jsou se sebou spokojené, proč ne? Ale o těch to dneska není. Dnes píšu o ženách, které se mi občas svěří, že se na sebe nerady dívají do zrcadla a o své vlastní osobě snad nikdy nemluví hezky. A to je fakt škoda. Žádná z nás se nemusí krčit, hrbit, ani mračit. Stačí si vymezit nějaké minuty ráno a večer  jenom pro rozmazlování a zkrášlování sebe. Zvyknout si na to a už nikdy nepřestat. Protože sebe nesmíme v žádném případě upozaďovat!!! Proč některé z nás mají samu sebe až na posledním místě? Tomu opravdu nerozumím. Copak žena, manželka, maminka či babička musí stát až na konci řady? Anebo je to jenom lenost použít krém, řasenku, voňavku, pinzetu... ? Mějme na paměti, že jediné, co by nás mohlo omluvit je vysoká horečka nebo smrtelná choroba. A jaké jsou tedy nejčastější výmluvy, proč se o sebe nestarám? "Já už jsem stará, tak na mě nezáleží... bez brýlí stejně nevidím...nemám na to vůbec čas... nemám na to zbytečné peníze... manželovi to takto stačí…." to všechno v překladu znamená - "Nechce se mi!!!"

Chci se mračit, nebo zářit?

     Tak moc bych si přála, aby  všechny ženy a dívky pochopily, že být spokojená sama se sebou je jenom jejich volba a rozhodnutí toho, co jsou ochotné pro sebe udělat. Stačí si jenom vybrat, jestli se chci ve svém životě mračit, anebo raději zářit? Podvědomě všechny víme, že to druhé  nás rozehřívá u srdce a zcela jistě to ocení i naše okolí. A přesně na tuto zpětnou vazbu  všichni čekáme a ta nám přináší motivaci do další práce na sobě. Hýčkejte se a nechávejte  se hýčkat, prosím. Bude se vám to nakonec líbit... protože se budete líbit.  Vždyť jakýkoliv opravdový úspěch je spousta malých věcí udělaných správně. Den za dnem a krůček po krůčku. A každý takový malý krůček se vyplatí, protože  svět bude díky němu a vám mnohem krásnější. 😊
   
     

4 komentáře:

  1. Máš naprostou pravdu. Když se žena cítí dobře, vidí to i okolí. Já se ráda lícím a látkám různými skrášlovadly, ale je fakt, že až teď, kdy jsem začala cvičit a cítím se výborně mě chválí i okolí. A to jsem ještě nic nezhubla :)

    OdpovědětVymazat
  2. I já s tebou souhlasím. Nejhezčí si připadám, když mě někdo udělá šťastnou - pak se usmívám a rozdávám radost dál. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je hezké... úsměv nikoho nic nestojí a má přitom tak velkou hodnotu :-)

    OdpovědětVymazat