sobota 17. listopadu 2018

Podzimní radovánky






Přepadla mě podzimní viróza (rýmečka a kašlíček), ale jsem velmi netrpělivý pacient :-( Takže zkouším všechno od bylinných čajů a kapek a olejíčků přes spánek až po terapii psaní. Já totiž vždycky píšu hlavně pro sebe. Je to úlevné pro moji duši. A bude-li dušička v peří, tak se jí tělo přizpůsobí. Vždycky :-)
    A to je možná zásada No.1 - udělejte cokoliv, abyste se vnitřně zklidnili. Někdo sleduje telenovely, někdo zase svoje oblíbené youtubery, někdo čte knížku, zkrátka zvolte takový druh odpočinku, jaký je vám blízký. I spánek je výborná věc, ovšem pokud není teplota, tak tělo netouží spát 24 hodin denně.
    Podzim chodívá ruku v ruce s jinovou energií, jenomže letos se za ruku bůhvíproč nedrží a je to poznat (předevčírem jsem u domu objevila voňavé fialky). I proto se náš organizmus dostává do nerovnováhy a nemoc je na světě. To je takový můj postřeh, ale možná se mýlím.
    Tak jsem se tedy i já musela zastavit a piju bylinky, které mi letní sluníčko nachystalo. Nepouštím se do žádných velkých akcí a doma jsem to všem oznámila, když jsem si po letech koupila paralen. Ať nikdo nic převratného neočekává! A zdá se, že jim to ani tolik nevadí. Matka aspoň neběhá po baráku jak splašená, nekontroluje, nenapomíná, na nikoho se nezlobí. A největší radost má kočka. Konečně vydrží její panička sedět na jednom místě déle než 45 minut! Vidíte, má to i svoje pozitiva. Práci za mě sice nikdo neudělá, ale ta snad počká, alespoň doufám. A jestli chcete nebo musíte opravdu něco udělat, tak prosím po ma lu. Já půjdu volným krokem na kou pit a dám si k tomu do sluchátek nějakou relaxační hudbu. Takže vlastně klidná dopolední procházka, i ta může být léčivá. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat